Totaal aantal pageviews

donderdag 13 januari 2011

Eerste bericht van de Zuiderdam

Hallo iedereen,

Hierbij ff een berichtje vanaf de MS Zuiderdam. We zijn net vertrokken uit Half Moon Cay. Dinsdag ging mijn vlucht erg goed duurde alleen wel lang en was best saai, mijn hotelkamer in Miami was groot :) de foto's komen nog. 's Ochtends om 7 uur werd ik en nog 10 bemannings leden opgehaald en naar het schip gebracht. Het schip is ongeveer 40 meter langer dan de Amsterdam waar ik op heb gezeten, dus het is nog even de weg vinden naar alles. De bemanning is bijna allemaal engels op de brug dus mijn engels gaat goed vooruit.


Ik werk nu van 8 tot 12 's ochtends en 4 tot 8 's middags wachtlopen op de brug.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Arjan,mooie reis heb je voor de boeg. Ben benieuwd naar al je belevenissen en mooie fotos op je blog.
    Hein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Arjan
    Momenteel lig je met je .... op het strand van Aruba. Overmorgen kom je aan op Curaçao. Zelf ben ik die dag aan het varen maar Annie en de kids zijn er wel. Mogelijk dat we wat kunnen afspreken. Bij de volgende stop op Curaçao willen we graag even aan boord kijken.
    André en Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Arjan, ik heb net gezien dat je in het Panamakanaal ligt.
    Hein heeft je zien vertrekken uit Willemstad ( een webcam op een hotel).
    Groeten en een goede reis ,Yke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Arjan,
    Veel plezier,goede reis en pas goed op jezelf.
    Groeten vanuit Oudkarspel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Suc6 je 2de stage op de Zuiderdam!!
    wel ff anders he zo'n Vistaschip!!
    Hoop dat je een mooie tijd heb!!
    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen