Totaal aantal pageviews

maandag 3 januari 2011

Weetje voordat ik vertrek voor mijn 2de stage

Hallo familie/vrienden/kennissen,

Ik zal even laten weten hoe mijn tweede stage er ongeveer uit gaat zien.
Ik stap 12 januari aan boord van de MS Zuiderdam, van de Holland Amerika Lijn. Het schip is iets groter dan mijn vorige schip de MS Amsterdam. Mijn eerste cruise zal een reis vanuit Fort Lauderdale in 10 dagen langs Curaçao, Aruba en een paar Mexicaanse plaatsen. Deze reis zal ik de eerste 3 maanden gaan maken en mijn laatste maand zal ik weer 7 daagse cruises maken door het altijd mooie Alaska, hier zijn ook weer nieuwe bestemmingen bij dus ik zie altijd weer mooie dingen :)

Ik zal hieronder even een link zetten over het schip:
Info over het schip

Mijn fotoalbum kan je vinden aan de rechterkant van mijn blog pagina, waar staat: View My Gallery.
Hier zijn ook de 5 laatste geüploade foto's te vinden.

Ik hoop dat jullie heel vaak zullen kijken op mijn blog en ik lees de reacties regelmatig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten