Totaal aantal pageviews

donderdag 16 december 2010

Alweer bijna 4 weken aan boord

July 8th, 2009 
 
Hallo iedereen,

Het is nu alweer bijna 4 weken dat ik aan boord zit. Alles is goed met mij en ben nu van hut gewisseld, deze is nou een stukje groter. Het weer is nou aan het opknappen hier in Alaska, het is hier nou bijna elke dag 25 graden, wat best uitzonderlijk is hier. Ik begin nu wel een beetje in het ritme te komen van het leven aan boord en uiteraard weinig slaap. Af en toe zie je nog is wat dolfijnen, walvissen en zeehonden in de zee wat wel mooi is om te zien. Ik werk nou in de ochtend van 8 tot 12, vooral aan safety en in de avond van half 5 tot half 9 op wacht met een officier.
Met mijn stageverslagen ben ik nou ook begonnen wat ook wel wil opschieten.

Ik ga nou weer moet me zo omkleden om weer te werken.

Groeten aan iedereen,

Arjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten